.

fredag 25 juli 2014

Washitejpsgalgar


Jag vet inte hur ni har det med er washi-tejp men min håller sig då inte på plats som jag önskade att den skulle. Nu senast är det galgar jag washi-tejpat och jag gillar verkligen resultatet, men tyvärr misstänker jag att lyckan blir kort, särskilt på en galge som ju nöts en hel del. Det håller så länge det håller. Nu på sommaren kanske det håller lite längre eftersom man inte använder jackor hela tiden. Och för den som trodde att jag redan decouperat eller målat alla mina vita galgar - än finns det några kvar som är oantastade. 



1 kommentar:

  1. Jag tycker det är rätt stor skillnad på washitejp och washitejp. Panduros tejper sitter superdåligt enligt min erfarenhet, de fäster knappt på papper ens. Har dock erfarit att även "äkta" washitejp gärna lossnar just från trä.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!