.

lördag 25 oktober 2014

Brandbilslampa



Äntligen har jag hittat en brandbil att göra en lampa av! De bilar jag sett på loppisar innan har saknat stege eller varit för små. Jag har länge varit på jakt och idag kunde jag slå till. Jag har monterat den som den kommer att se ut någon avlägsen gång i framtiden. Jag var tvungen att passa på när lillebror sov för att prova min idé. Tyvärr går det inte att göra en lampa av den redan nu eftersom han inte kan avhålla sig från att leka med den. Och det måste man ju förstå.




4 kommentarer:

  1. Vilken rolig grej! Jag stod och sålde på något som heter eko-bazaar här i stan igår, det var även leksaksloppis och jag såg en flicka som köpt en ganska stor lyftkran, typ 50-60 cm hög kanske. Den skulle ju också passa bra för ett sådant ändamål.

    SvaraRadera
  2. nåmen så härlig lampa! helt superhärligt och perfekt ju! gillar massor!

    SvaraRadera
  3. Vilken kul idé! Sån hade jag älskat när jag var liten, var riktigt fascinerad av brandbilar. Och fin byrå, påminner och en som jag har :) http://fridasofia.se/blogg/diy-byra-med-porslinsknoppar-och-matchande-glasburkar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!