.

söndag 22 februari 2015

I mina händer - sjätte söndagen


Förra veckan var ni rekordmånga som deltog i utmaningen. Hela tio stycken, vilket var superkul! Hoppas ni är på gång denna vecka också. 

Som vanligt är alla välkomna och regelverket återfinns här.

För min egen del har jag den här veckan grävt djupt i gömmorna efter vita stenar från sommaren som jag visste jag hade sparat någonstans. Sedan tog jag en permanent tuschpenna, den som vi märker barnens kläder med, och gick loss på stenarna. Det var riktigt meditativt och mönstren blev bra oavsett hur jag gjorde dem, tycker jag. Jag tyckte ofta när jag började på en sten att det blev konstigt men när den var klar såg den ändå fin ut. Fler liknande stenar kan du se här.

Nu är det er tur. Länka via verktyget under bilderna.






6 kommentarer:

  1. Ser ut som lyxiga chokladpraliner tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ha, jag tänkte skriva att de såg ut som karameller! Ser du så sugna vi blev!

    SvaraRadera
  3. These stones are so pretty, remind me an Indian designs. Very intricate,
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  4. Wow dem var ju supercola dina stenar. Håller färgen med tuch eller lackar du över?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!